ମୋ ସ୍ୱପ୍ନ ସେମିତି ସ୍ୱପ୍ନ ରହିଗଲା ପାହିଗଲା ରାତି। ତୁମେ ଲମ୍ବା ଓଢଣା ଟାଣି ଆଉ ଆସିଲନି ମୋ ଘର କୁ ମୋ ସ୍ୱପ୍ନ ସେମିତି ସ୍ୱପ୍ନ ରହିଗଲା ପାହିଗଲା ରାତି। ତୁମେ ଲମ୍ବା ଓଢଣା ଟାଣି ଆଉ ଆସିଲନ...
ଅଧାବାଟେ କିଏ ହାତ ଛାଡ଼ି ଅବାଧଗତିରେ ଭଣ୍ଡେଇ ଚ଼ାଲି ଯାଉଥିଲା ନୂଆଁ ବାଟରେ ପ୍ରସସ୍ଥ ବିଥିରେ ପ୍ରତ ଅଧାବାଟେ କିଏ ହାତ ଛାଡ଼ି ଅବାଧଗତିରେ ଭଣ୍ଡେଇ ଚ଼ାଲି ଯାଉଥିଲା ନୂଆଁ ବାଟରେ ପ୍ରସସ୍ଥ ବି...
ସମ୍ପର୍କର ନଦୀ ତୀରେ ଖୋଜୁ ଖୋଜୁ ନିଜ ସ୍ୱପ୍ନ ସ୍ୱାଭିମାନ ବେଳ ବୁଡ଼େ ତୁଛାଟାରେ କେବେ ଭାଙ୍ଗେ କେବେ ସମ୍ପର୍କର ନଦୀ ତୀରେ ଖୋଜୁ ଖୋଜୁ ନିଜ ସ୍ୱପ୍ନ ସ୍ୱାଭିମାନ ବେଳ ବୁଡ଼େ ତୁଛାଟାରେ କେବ...
"ତଟିନୀର ତୃଷ୍ଣା" "ମନସ୍ବିନୀ" ଭାଷା "ନବତରଙ୍ଗ"ର ଢେଉ "ଅଶ୍ରୁ ଅନଳ" କିଏ ଲିଭାଇବ ଜୁଇ ଜଳ "ତଟିନୀର ତୃଷ୍ଣା" "ମନସ୍ବିନୀ" ଭାଷା "ନବତରଙ୍ଗ"ର ଢେଉ "ଅଶ୍ରୁ ଅନଳ" କିଏ ଲିଭାଇବ ...
ତୁମେ ବିଭୋର ସଂଜରେ ସଳିତା ମୁଁ ତୁଠ ପଥର ପରି ନିଦା ତୁମେ ସୁନାଚାନ୍ଦ କାଇଁଚମାଳିଆ ମୁଁ ବିକେ ସପନ ସ ତୁମେ ବିଭୋର ସଂଜରେ ସଳିତା ମୁଁ ତୁଠ ପଥର ପରି ନିଦା ତୁମେ ସୁନାଚାନ୍ଦ କାଇଁଚମାଳିଆ ମ...
ପୁନେଇଁ ପରବ ଯାତରା ଯେତେ ହର୍ଷ ଉଲ୍ଲାସରେ ପାଳନ୍ତି କେତେ। ଗାଁର ମହକ, ମଧୁର ସଂସ୍କୃତି ନ ମିଳେ କେ ପୁନେଇଁ ପରବ ଯାତରା ଯେତେ ହର୍ଷ ଉଲ୍ଲାସରେ ପାଳନ୍ତି କେତେ। ଗାଁର ମହକ, ମଧୁର ସଂସ୍କୃତି...